Eduskuntavaalit 2023

14.6.2022

Jussi Haavisto

Aloitin politiikassa asettumalla ehdolle Tampereella vuoden 2000 kuntavaaleissa. Siitä lähtenyt innostus yhteisiin asioihin on vuonna 2005 tapahtuneen Kangasalle muuton jälkeen vain kasvanut ja olen tällä hetkellä kaupunginhallituksen puheenjohtaja. Haluan eduskuntaan, koska tekijä ei katsele sivusta! Minulla on tahtoa saada asiat liikkeelle ja taitoa viedä ne maaliin. Tervetuloa tutustumaan ajatuksiini www.jussihaavisto.fi.

Saana Vahvelainen

Opettajana ja pienten lasten äitinä kasvatus ja koulutus ovat erityisen lähellä sydäntäni. Päätöksenteossa minua ohjaa vastuu yhteiskunnasta ja ympäristöstä, jonka jätämme lapsillemme. Katse on käännettävä tulevaisuuteen, koska se tehdään tänään. Jatkuvasti lisääntyvän velan sijaan tarvitsemme kestävää kasvua. Olen valmis tekemään työtä, koska vain vastuullisesti hoidettu julkinen talous turvaa laadukkaat palvelut, maailman parhaan koulun, puhtaan luonnon, heikoimmasta huolehtimisen ja Suomen turvallisuuden. Lupaan viedä eduskuntaan mukanani rohkeutta, vastuunkantoa ja tulevaisuudenuskoa. www.saanavahvelainen.fi